Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2013, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του δημοτικού υπόγειου χώρου στάθμευσης από το Δήμαρχο Σερρών Πέτρο Αγγελίδη. Τον αγιασμό των εγκαινίων τέλεσε ο Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, παρουσία εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης , φορέων του τόπου, πλήθους κόσμου και των πρώην Δημάρχων Ζήση Μητλιάγκα και Ιωάννη Βλάχου, οι οποίοι συνέβαλλαν επι θητείας τους στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου . Ο δημοτικός υπόγειος χώρος στάθμευσης έχει χωρητικότητα 160 θέσεων και αποτελείται από τρεις (3) υπόγειους ορόφους. Το οικόπεδο επάνω από τον υπόγειο χώρο στάθμευσης διαμορφώθηκε σε χώρο πλατείας, με την κατασκευή πλακοστρώσεων, υπαίθριων καθιστικών, χώρων αναψυχής και φυτεύσεων. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 4.700.000€ και το έργο υλοποιήθηκε σε συνεργασία του Δήμου με ιδιώτες.
«Πρόκειται για ένα διαχρονικό έργο» τόνισε xαρακτηριστικά ο δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης «ένα έργο που θα βοηθήσει στο πρόβλημα της στάθμευσης των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και θα συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, με αποτέλεσμα ο πολίτης να έχει πιο εύκολη, πιο άνετη και πιο γρήγορη πρόσβαση στο ιστορικό και εμπορικό κέντρο της πόλης. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές του έργου ,τους πρώην δημάρχους ,τον ανάδοχο του έργου για την άριστη συνεργασία που είχαμε ,την τεχνική υπηρεσία και τον σερραϊκό λαό διότι είναι έργο του σερραϊκού λαού.»
Ο Μάκης Πασιάς ,διευθύνων σύμβουλος Τεχνικής Εταιρείας Σερρών (ΤΕΣ) , ανέφερε μεταξύ άλλων « Σε κοινοπρακτικό σχήμα αναλάβαμε και κατασκευάσαμε ένα τόσο δύσκολο έργο . Το έργο είναι κυρίως περιβαλλοντολογικό ,αναβαθμίζει την πόλη ,εκμεταλλεύεται το υπόγειο έδαφος και αποδίδει στην σερραϊκή πολιτεία τον υπέργειο χώρο ,ο οποίος είναι μια αξιοθαύμαστη πλατεία Θέλω δε, να τονίσω ότι πλέον κυκλοφοριακά η πόλη μας αναβαθμίζεται ,δημιουργείται δια της κυκλικής περιστροφής χώρος τουλάχιστον 500 θέσεων ημερησίως .Αυτό έχει μεγάλη σημασία για την πόλη μας».
Ο Γιάννης Βλάχος ,πρώην δήμαρχος Σερρών ,δήλωσε μεταξύ άλλων « Το σπουδαίο είναι η συμβασιοποίηση ενός έργου ,η διαδικασία μέχρι την στιγμή που θα πέσουν οι υπογραφές . Αυτή διήρκησε δυόμιση χρόνια και δυόμιση χρόνια η κατασκευή του έργου. Το δύσκολο κομμάτι είναι η συμβασιοποίηση ,διότι ακολουθήθηκε ένας νέος τρόπος εκτέλεσης έργων ,αυτό της σύμπραξης του δημόσιου ,εν προκειμένου του δήμου ,με τους ιδιώτες και ιδού τα αποτελέσματα .